Népszerű eladások

Információ

Gyártók

Leértékelések

Beszállítók

Frederick Hekkelberg sörök

Lista rendezése gyártónként BrewDog

Története:

2007 tavaszán Martin és James (a BrewDog alapítói) úgy döntöttek, hogy ebből nekik elég: nem kérnek többet az akkoriban a brit piacot uraló, iparilag előállított Lager sörökből. Minden pénzüket befektetve egy kis sörfőzdébe, elkezdték saját kézműves sörüket főzni. Ekkoriban még csak kis mennyiségben, kézzel palackozva készült a sör, s csak a környező üzleteknek szállítottak.

Először akkor kerültek reflektorfénybe, amikor megfőzték a Tokyo-t, mely akkoriban az Egyesült Királyság legerősebb sörének bizonyult. Ezzel a sörrel még a televízióba is bekerültek, pedig még csak az alapítást követő második évben jártak. A fejlődés ettől kezdve megállíthatatlan volt.

2009-re a BrewDog a brit piac leggyorsabban fejlődő alternatív sörgyárává vált, s elkezdték meghódítani a külföldi piacokat is. Ebben az évben Skandináviában a Punk IPA lett a legtöbbet eladott sör. Ez volt az az év, amikor az interneten meghirdették, hogy bárki vehet BrewDog részvényt. A siker garantált volt, 1300 befektető döntött úgy, hogy tulajdonossá válik.

Mára a söreiket 55 országban értékesítik, és az éves termelés meghaladja a 100 ezer hektolitert.

Vásárolj BrewDog söröket itt!



2007 tavaszán Martin és James úgy döntöttek, hogy ebből nekik elég: nem kérnek többet az akkoriban a brit piacot uraló, iparilag előállított Lager sörökből. Minden pénzüket befektetve egy kis sörfőzdébe, elkezdték saját kézműves sörüket főzni. Ekkoriban még csak kis mennyiségben, kézzel palackozva készült a sör, s csak a környező üzleteknek szállítottak.


Először akkor kerültek reflektorfénybe, amikor megfőzték a Tokyo-t, mely akkoriban az Egyesült Királyság legerősebb sörének bizonyult. Ezzel a sörrel még a televízióba is bekerültek, pedig még csak az alapítást követő második évben jártak. A fejlődés ettől kezdve megállíthatatlan volt.


2009-re a BrewDog a brit piac leggyorsabban fejlődő alternatív sörgyárává vált, s elkezdték meghódítani a külföldi piacokat is. Ebben az évben Skandináviában a BrewDog Punk IPA lett a legtöbbet eladott sör. Ez volt az az év, amikor az interneten meghirdették, hogy bárki vehet BrewDog részvényt. A siker garantált volt, 1300 befektető döntött úgy, hogy tulajdonossá válik.


Mára a BrewDog söreit 55 országban értékesítik, és az éves termelés megközelíti a 100 ezer hektolitert.



Bővebben
oldalanként
Mutat 1 - 12 / 44
Mutat 1 - 12 / 44